17. listopadu 2010

One vintage shorts - many ways

Slibovala jsem námořnické fotky naživo...no, mám tu pro vás sérii fotek me by me! protože mně nemá kdo vyfotit. Snad se vám to i tak bude líbit :o)

Dneska vbyl teda pochmurný den, ale já jsem ráda, že hlavně nesněží nebo tak něco, na to je ještě dost času. Půl dne jsem strávila pracovně, potom jsem se věnovala psíkovi, teď jsem pro vás nafotila následující fotky a dál mám v plánu výrobu papírových vánočních ozdobiček. A co vyrábíte na vánoce vy?

Námořnická variace:




Odvážné, vulgární, moderní? (Yes or no?) Je to na vás:



Jak nosíte šortky vy? Přiznám se, že toto jsou jen fotky, šortky sice na obrátku až tak nevypadají, ale jsou strašlivě kraťoučké a já bych se v nich určitě styděla.

Je pravda, že jinak vypadají k silonkám a k botkám na vysokém podpatku, jinak vypadají k nízkým ťapkám a jinak vypadají k sněhulím (foto později). Obzvlástě na malém městě je to tak trošku problém.

Mně osobně se tento nový trend líbí. Mola jsou plná krátkých šortek, které často zakrývá delší sáčko nebo kabátek, někdy jen svetřík.

Takže moc moc mně zajímá, co si myslíte :o)))