22. listopadu 2010

One vintage shorts many ways - part two

Dneska jsem po cestě z práce přemýšlela, jak moc jsme ovlivněni koukáním na hodinky. Pořád jen spěcháme a záměrně směřujeme k cíli dne a plánujeme večry.
Když se večer stresuju, že musím ráno vstávat tak zákonitě nemůžu usnout a ráno zas nemůžu vstát už jen z toho pocitu, že jsem spala málo. Ovšem všechno je způsobeno pohledem na hodinky. Už mám ozkoušeno, že když čas nesleduju, jsem celý večer v klidu a ráno vstávám bez problému.

Začíná se blížit zima. Živoucím důkazem je můj mopsík, který se ráno při procházce tak rozklepal, že jsme museli jít domů. No, na jednu stranu aspoň se můžeme těšit na svtříky, na mikinky a hlavně na kožíšky. Toto je můj nejoblíbenější - sekáčový úlovek, dva roky starý.

Vintage shorts part two:



A ještě moje oblíbená mikina New look.